Friday, June 4, 2010

holidays ^_^


waaahhh , selama empat minggu akuu betungkus-lumus belaja last minutes . akhirnye habis jugakk exam midyear 2010 . yangg penting niy last exam midyear untuk akuu & kawan-kawan form5 . HAHA ;D

serious dohh , exam kali niy memangg akuu malas , malas dan sangat malas nak study . akuu pun tatawuu laa ? banyak sangat syaitan yangg datangg hasut akuu =.=' tapy yangg pentingg aku study laa jugak sikit-sikit pagy-pagy sebelum exam tu kaaann . heee . memangg TERBUKTI last minutes ;D

hari jumaat last paper , akaunn . wehhh ! macam soalan untuk budak-budak UNIVERSITY kau tau ? akuu daa laa lame tak blaja akaun , patuu dye belit-belit kaann soalan sampai laa akuu malas nak buad . aku rase akuu sorangg kott dapat soalan laen . yangg laenn aku tengok mcm relax jea . HAHA . ade satuu soalan tuu , aku tengok masa daa suntuk , akuu punn tatawu na jawab ape . aku letak pen , aku hantar ! aku memangg malas gilee nak tengok paper tuu lagy . dalam ingatan akuu waktuu tuu HOLIDAYS :))

so sekarangg , lupekan exam *buad sementara waktu . dann HOLIDAYS :))

No comments:

Post a Comment