Friday, June 4, 2010

tagg ahh korangg :))

adakah anda rasa anda hot ?
kadang-kadangg aku rase aku hot , kadang-kadang aku rasa aku tak hot . mengikut keadaan cuaca jugak laa XD

bila kali terakhir anda makan piza ?
asal wehh ? kau nak blanje ke . aku memang daa lame ta makan pizza niy .

lagu terakhir anda dengar
semua tentang kita -peterpan *sebab aku baru bukak profile jojie :DD

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
membelai rambut , mengesat peluh , meninjau kiri kanan *takut dohh , sebab skrg pukul 3.30am :O

selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa ?
ETON - haha bdk skolaa rendaa panggil aku
AQMA - cikgu-cikgu skolaa panggil
MA - classmates akuu *5a2
TEN - fatin dayana memang panggil aku centuu
ATEN - membe2 rapat
SEMUT KECIK - membe myspace & facebook . hee
'AD - membe2 pengawas sukan panggil *sebab name bapak aku SAAD
KAKAK - family aku panggil including abang akuu . haha
tu jea laa akuu rase . hee

tag 8 org lagi

haziq fauzi
nurul azyra
haziqah aisyah
iqbal syauqie
farah najihah
siti farhana
megat zaim syamim
megat zaim zhafir


siapakah no 1 kepada anda ?
ohhh si dye niy , my ex-boyfriend :D

katakan sesuatu mngenai no 5
fara najiha . cantek ohh dye . suara serak-serak basah && aku suke perwatakan dye ala-ala tomboy tuu XD

no3 ada hubungan dgn siapa ?
khairi azri kaan zyqaa ? hee ;))

bgaimana pula dgn no 4?
hahahaha ;D MENCAPAP XD

pesanan buat no 6?
i will always love you fana ♥

kata2 cinta untuk no2
aku bukan lesbian laaa XD

no7 dan no8 ada persamaan
memang ade persamaan , mak & bapak yangg same . HAHA :D

berikan 5 yg anda tau tentang org yg tag anda?
jojie gendut
1-yg aku tau , jojie niy couple ngan amar . ooppss XP
2-waktu first time aku nampak dye kat JG , hatiku terdetik "comel gilee jojie bile depan-depan"
3-err aku tau dye KETUA PENGAWAS bhaaaiii , jgn maen gilee ;D
4-penah selisih faham ngn bestfren aku waktu dulu-dulu . haha XD
5- && jojie niy gilee-gilee , semangat waja , pandai & comel dohhh aku cakap kau :P


persamaan kmbing dgn lembu ?
binatang yg diciptakan oleh ALLAH :))

perasaan anda buat tag ini ?
bekobar-kobar && excited . hahaha :D

3 comments:

  1. aku rasa yg no 2 tu kau nak bodek aku ke ape ? hahahah . terima kasih selesaikan tag ini . anda diberi 5star ! haha
    :)

    ReplyDelete
  2. manede ahh , serious . tak cye tnye fatin . haha ;D oke thanks ;))

    ReplyDelete