Tuesday, August 23, 2011

Form6 -_______-

Assalamualaikum kepada pembaca-pembaca sekalian ;) lamaa gilaa kott rasenye tak update blog ni -.-' hampir 6bulan jugak laa . actually , intenet kat ruma aku tu tak boleh guna . al-maklumlah , hari-hari onnlyne jee tak ingat dunia , sampai rosak benda alah tu . heee ;)

okay-okayy , skarang aku nak citer pasal form6 ni . dah hampir 3 months aku stay form6 kat SMK Taman Desa Country Homes Rawang . pehhhh ! macam-macam dugaan babe ! macam-macam rintangan . first-first masuk happy gilaa sebab ramai geng tasek enn . last-last sume daa cabut , hampehh !

stakat yang aku blaja bab 1 , 2 , 3 ni so far okaaay laa . haha cakap jee lebih , time exam harituu macam GAMPANG . haha merepek-repek aku jawab . kat form6 ni aku amek course SEJARAH . *pehhh konon . haaa , ni subject kelas 6RK1 :-

Pengajian Am
Pengajian Perniagaan
Sejarah
Ekonomi
MUET

haha . lima subject jee dooo , tapiiiiiiii HAHAHA susahsusahsusah -_____- yang aku tengok pandai-pandai sume laki like Amir Yazid , Brendan , Sarma , Datu Wan , Aiman Danial and ramai lagi laa . perempuan ade la jugak tapi tak temasuk akuu okaay . hehehe ;)

okay la , nothing speacial in this entry . Thank You for reading , byee ;)

No comments:

Post a Comment