Saturday, October 9, 2010

selamat tinggal raya -.-

wooohooo , lama siott tak update blog . sumpaaah lamaa GILAAA XD aku bukan ape , aku niy kaan still skolah , so takde masa lah nak update slaluu , lagi-lagi nak dekat-dekat spm kaan , memang tak ahh kaan -.-

okay first of all , selamaat hari last raya . pehh , rasa macam baruu jea start raya kaan . fuhh memang rinduu lahh kat openhouse , kueh raye , bajuu raya dan sanak saudara -.- okaay , habis raya . sekarang ni akuu still tengah trial . tinggal dua paper jea lagi : akaun & tassawur . dalam subject yang aku ambek , akaun laah palengg gabraa , paling menakutkan skali . entah kenapa akuu rase mcm nak drop pun ade dohh korang . tak tau lah result akuu nnti mcm mane :( dah 3minggu akuu spend time dengan buku jea , dah penuh otak akuu ni haa , tak dapat bayangkan kalau aku ambek 20subject mcm nik normadiha tu kaan . memang pengsan lahh kott .

okayy laa , nnti ada masa aku update lagi . rasa macam takde mood nak update blog skarang ni -.- see yaaahh ;)

No comments:

Post a Comment