Sunday, June 20, 2010

Cosmo's World Times Square ;)

hari selasa / 15 jun 2010 . cousins from singapore sume turun kl . so , dorang ajak pegy cosmo . actually aku memang tanak masuk ohh . takott dohh . buad nye aku pengsan ke , muntah ke enn . tak ke naye ? then , dorangg pakse jugak akuu masuk enn . so , aku masuk jea laa even aku memang kecut gilee bilee tengok roller coaster sume tuu . kitorangg 6orang masuk . sume kecik-kecik . kire akuu paleng besaa ahh kat situu . parents kitorangg sume ta masuk punn . dorangg pegy shopping then tinggal kitorangg kat situu . kitorangg start masuk pukul 3petang .

then , bilee daa baya sume kitorangg punn naek laa washing machine . pehh ! sumpah akuu rase macam nak terjun jea benda tuu . daa laa mcm nak jatuhh waktuu yang dye tebalek kann tuu . woww ! Tuhan jea laa tau prasaan aku waktuu tuu XD tu first and the last ahh aku naek mende alah tuu . huhh

okay , lepas tuu kitorangg try naek benda alah tinggi niy . first-first naek memang gayat wokk ! lepas tuu , daa ta gayat daa . lima kali aku naek benda niy . syokk uhh

lepas tuu kitorang naek pusing-pusing pulak . pehh ! yang niy punn memang syokk ahh ! rase mcm nak melantun punn ade . yang niy pun aku naek 5 kali jugak ;)

patuu akuu daa rase pening-penig daa enn . aku try ahh kuad kan diry jugak . just lupekan pasal pening . akuu enjoy jea laa . naek pulakk dizzy niy . bilee naek ta rase nak muntah aww . bilee daa turun , memang loya ahh XD

lepas tuu pegy pulak tingkat atas . sebab na naek roller coaster enn . wahhhhhh ! memang takut dohhhh ! seram . tapi syok uhh . yang ta best nye , skejap sangat . haha XD akuu jerit lebih-lebih dohh . orangg laenn relax jea , segan segan XD

daa abess sume , kitorangg ulang maen benda yang sama . wahhh . sumpah penat ! dari pukul 3ptg sampai 10malam kitorang kat dalam tuu . parents kitorangg daa risau daa . hee XD memang syokk ahh akuu cakap kau , walaupunn mula-mula aku takut enn .

No comments:

Post a Comment